Haber

“ABD, İran devlet televizyonuna ait bazı internet sitelerine el koydu” iddiası


İran’ın yarı resmi Fars Haber Ajansı’nda yayımlanan haberde, devlet televizyonuna ait İngilizce yayın yapan “Press TV” ve Arapça yayın yapan “Al Alam” ile Yemen’deki Husilere ait “Al Mesira” kanallarının internet sitelerinin domainlerine ABD tarafından el konulduğu ileri sürüldü.

Söz konusu sitelerin girişinde ABD Federal Soruşturma Bürosu (FBI) ile ABD Ticaret Bakanlığı Endüstri ve Güvenlik Bürosunun logoları yer alıyor ve nükleer, biyolojik ve teknolojik kaçakçılıkla ilgili yasaların kendilerine “el koyma” hakkını verdiği savunuluyor. (AA)

ANASAYFAYA DÖNMEK İÇİN TIKLAYINIZ
Pandemi kilolarından kurtulma vakti geldi!Pandemi kilolarından kurtulma vakti geldi!
İlk kez görüldü! Duymada problem yaşayınca...İlk kez görüldü! Duymada problem yaşayınca…
En büyük sorunun önüne geçebilir! Dünya'ya getirileceklerEn büyük sorunun önüne geçebilir! Dünya’ya getirilecekler



İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
instagram takipçi hilesi organik takipçi satın al bayan takipçi satın al takipçi satın al instagram beğeni arttırma instagram takipçi satın al ege tülek takipçi satın al takipçi satın al Takipçi kasma hilesi Ücretsiz Video İndir porno izle takipçi satın al tarot fal baktır